söndag 19 november 2017

Liten prinsessa är född


För några dagar sedan nedkom en av mina bästa vänner med en liten dotter, en riktig liten sessa som ska heta Lea. Så otroligt söt och sånt fint namn hennes föräldrar valt till henne. Min man och jag skickade givetvis ett kort till de lyckliga föräldrarna och även en liten present som var uppskattad. Kul!

Är ganska nöjd med kortet som har en digistämpel från MoManning som jag tycker är så söt och är en nyinförskaffning och detta är första kortet med den. Lite dekorationer fyndade på Ullared, ett papperssugrör och ett par tags från ett Me to you-block och lite spets.

Tack alla ni som lämnar så fina och snälla kommentarer här i bloggen, de gör mig så glad =)
/ia

3 kommentarer:

  1. Sååå sött kort! Underbart motiv och fina dekorationer:) Förstår att de lyckliga föräldrarna uppskattade det:)
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Gulligt kort 😊

    Bokstäverna jag användt är stämplar från Whimsy stamp tror jag. Rätt gamla 🖒

    SvaraRadera
  3. Hej :)

    Vilket sött kort du har gjort :)
    GRATTIS till föräldrarna :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera