fredag 16 juni 2017

Dubbel födelsedag nr 1 i juni



Idag är det dags att fira en dubbel födelsedag igen, denna gången är det en av mina sysslingars dotter som fyller år (fick det övre kortet) och en av mina vänners man (det nedre kortet).

Det övre kortet bär en stämpel från Skogstokiga som jag gillar mycket, både utseendet för att den passar så många tillfällen och för att den är väldigt rolig att färglägga. Stämpeln är målad med färger utifrån färgerna i mönsterpappret.

Det nedre kortet har en bild från ett klippark som jag inte minns var det kommer ifrån, men köptes på Kristinas scrapbooking eller PY Hobby. Lite tags, text och stjärnor, samt rosett och fjärilsbrad.

/ia

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Jätte fina kort du har gjort till dem båda. Jag är övertygad om att de blev väldigt glada över dessa.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Underbara kort båda två! Jättefina motiv och snygga dekorationer:)
    Kram och ha en underbar helg!

    SvaraRadera