tisdag 14 februari 2017

Alla Hjärtans Dag


Idag är det 14 februari och Alla Hjärtans Dag i Sverige. Självklart ville jag fira det lite extra genom att göra ett kort till min älskade man med lite uppskattande ord inuti, sånt där som man liksom tar lite för självklart ibland i en relation men man behöver säga/höra det lite då och då.
Stämpeln jag har använt kommer från MoManning och är en digistämpel (supersmidigt att få filen per mail och att man sen kan skriva ut den i vilken storlek man önskar, så den passar projektet man gör). Har även köpt på mig lite papperssugrör och försöker få till nåt kul på korten, men tycker det är svårt att få det snyggt. Här passade det dock in och liksom smälter in lite i bakgrunden tycker jag.
Lite små enkla dekorationer, en tag, lite peel-off bokstäver och hjärta.
Ovanligt för mig att ett kort till en man har en tjejstämpel på sig, men jag tyckte det passade bra ändå. Varför skulle man inte kunna ge ett kort till en man med ett tjejstämpelmotiv på? =)
/ia

2 kommentarer:

  1. Superfint kort du gav din man! Sött motiv och fina dekorationer:)
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera
  2. Så fint kort, säker på att det blev mycket uppskattat. Och visst kan man väl använda en "tjejstämpel" till en man!!
    Kram och må så gott!🌸

    SvaraRadera