lördag 31 december 2016

50-årig bröllopsdag


Idag firar mina goa, omtänksamma svärföräldrar sin 50-åriga bröllopsdag (!!!)
Det är ju helt fantastiskt att de hållit ihop så länge, beundransvärt tycker jag.
Så när jag skulle göra kort till dem för att uppmärksamma denna speciella dag så visste jag ju att temat så klart skulle vara guld. Hittade lite fina dekorationer (metallblommor, peel offs och sidenband, träsiffror färglagda med guldpenna och överdragna med glitter) och en stämpel från Skogstokiga. Denna stämpel är verkligen otroligt fin!
Hoppas de kommer tycka om kortet, men det är jag nästan övertygad om att de kommer göra ;)
/ia

3 kommentarer:

  1. Jättefint,gulligt och ett varmt kort,
    fint brudpar och jag gillar klockan :)
    50 år är en lång tid, grattis till det.
    Jag önskar dig en god fortsättning
    och ett gott 2017.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Sååå fint kort du gjort till dina svärföräldrar!! Ett stort Grattis till dem:) Jättefin stämpel och superfina dekorationer! Toppenfint Maria:)
    Kram och ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Ditt kort är såååå fint med fin stämpel och fint med guld. Klart de kommer blir superglada för ditt fina kort. ♥

    SvaraRadera